duminică, 31 octombrie 2010

Bine ati venit la DECOUPAGE SHOP!

Am început să folosesc tehnica şerveţelului de mai mult de trei ani, şi m-am îndrăgostit de ea. De atunci colecţionez diferite şerveţele frumoase, cu ajutorul cărora decorez tablouri prin tehnica decoupage. La început am făcut tablouri pentru cei dragi, iar de când am descoperit Breslo, m-am gândit să fac un magazin online pentru tablourile mele.
Vă invit să vedeţi tablourile, care pot fi cumparate in shopul meu, iar la cerere pot face eventual si alte modele sau culori. Sunt deschisa la orice propunere.
Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

Aştept comenzi la adresa kreandici@gmail.com .
Comenzile sunt trimise -indiferent de ziua în care au sosit- întotdeauna luni prin Poşta Română prin serviciul ramburs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu